Μέσω των πυλοτεχνιών τα παιδιά μαθαίνουν να έχουν τον έλεγχο από την αρχή έως το τέλος. Μία πηλοτεχνία χρειάζεται υπομονή για να φτάσει στη τελική της μορφή, αυτό ακριβώς προσπαθούμε να περάσουμε στα παιδιά ότι για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα μας θα πρέπει να επιδείξουμε την υπομονή και τη θέληση που χρειάζεται.
Με τη θεατρική δράση πετυχαίνουμε την καλλιέργεια ικανοτήτων, έκφρασης, σκέψεων και συναισθημάτων µε πολλαπλά μέσα. Το παιδί εξοικειώνεται µε την ομαδική εργασία, ενισχύεται η αυτοέκφραση του, δίνει φωνή στο συναίσθημα και εμπλουτίζει με εμπειρίες και αυτοπεποίθηση το μικρό μας φίλο. Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη της Θεατρικής Δράσης είναι ο συνδυασμός λεκτικής και µη λεκτικής επικοινωνίας, που έχει εφαρμογή ειδικά στο θέατρο και βοηθάει στη διατύπωση ολοκληρωμένων νοημάτων.
Όλα τα παιδιά κρύβουν μέσα τους έναν μικρό καλλιτέχνη, το καλλιτεχνικό ενδιαφέρον είναι έμφυτο και αναγκαίο, γιατί μέσα απο τις δημιουργίες τους αναπτύσουν τις λεπτές κινητικές δεξιότητές τους. Ακόμα, οδηγούμε τα παιδιά στην έκφραση των συναισθημάτων τους μέσω δραστηριοτήτων όπως η ζωγραφική, μπορεί αυτό που δε θα πουν να το εκφράσουν μέσω μίας ζωγραφιάς.
Τέλος, η δημιουργικότητα ενός παιδιού ξεκινάει από πολύ νωρίς και χρειάζεται μόνο ένα μικρό <<σπρώξιμο>> για να εκφραστεί.
Η μελέτη και η προετοιμασία των μικρών μας φίλων για τα μαθήματα της επόμενης μέρας δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση. Αφήστε το ειδικά καταρτισμένο προσωπικό μας που απαρτίζεται από παιδαγωγούς να αναλάβει τη μελέτη του παιδιού σας.
Όπως όλοι ξέρουμε τα παιδιά πρέπει να έχουν μία συγκεκριμένη ώρα για να κάνουν τα μαθήματα της επόμενης μέρας, έτσι λοιπόν καθημερινά από τις 14:00 – 17:00 αναλαμβάνουμε τη μελέτη τους με τον καλύτερο τρόπο.
Το ακρωνύμιο STEM στα ελληνικά μεταφράζεται ως Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά. Έχει ως σκοπό να φέρει τα παιδιά πιο κοντά στις προαναφερόμενες επιστήμες, έτσι λοιπόν με μία μεγάλη σειρά από πειράματα τα παιδιά ανακαλύπτουν και αλληλοεπιδρούν με τα φαινόμενα της φυσικής, των μαθηματικών και της μηχανικής. Όπως ο Νεύτωνας ήθελε να ανακαλύψει γιατί πρέπει το μήλο να κατέρχεται πάντα κατακόρυφα στο έδαφος έτσι κ’ εμείς με τη βοήθεια του STEM ανακαλύπτουμε και επιλύουμε τις απορίες των μικρών μας φίλων.
“Λίγο πολύ όλοι μας κρύβουμε ένα μικρό Νεύτωνα μέσα μας”
Το Lego Education βασίζεται σε μία πρακτική προσέγγιση μάθησης στην οποία οι μικροί μας φίλοι έχουν ενεργό ρόλο. Χρησιμοποιώντας μία μεγάλη ποικιλία από προϊόντα της εταιρείας LEGO και ψηφιακών εργαλείων ανακαλύπτουμε τρόπους στην επίλυση δημιουργικών προβλημάτων. Δουλεύοντας με αυτό το τρόπο, τα παιδιά αναπτύσσουν τη κατανόηση και την ικανότητα να διατηρούν τη γνώση βασικών εννοιών ενός προβλήματος. Για να λυθεί ένα πρόβλημα του Lego χρειάζεται ομαδικότητα, συγκέντρωση, προσπάθεια και σε συνδυασμό με την επιθυμία του μικρού μας φίλου να καταφέρει να φτάσει στη λύση διεγείρεται το ένστικτό τους για μάθηση και έχουν κίνητρο να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε νέα πλαίσια, πράγμα που σημαίνει ότι ξεκινούν μια αυτοκατευθυνόμενη μαθησιακή διαδικασία.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον σε ένα παιδί είναι να του δώσουμε τη δυνατότητα να φτιάξει κάτι από την αρχή και να το φέρει στη “ζωή” με τη βοήθεια της μηχανοηλεκτρονικής επιστήμης. Έτσι τα παιδιά εξετάζοντας συμπεριφορές διαφόρων μηχανικών εξαρτημάτων ανακαλύπτουν τη σειρά με την οποία πρέπει να λειτουργούν, μαθαίνουν ότι για να γίνει κάτι σωστά πρέπει να έχει μία σωστή αρχή και ένα σωστό τέλος. Με τη βοήθεια του ειδικά καταρτισμένου προσωπικού μας τα παιδιά βλέπουν τις μηχανοηλεκτρονικές τους κατασκευές να ανταποκρίνονται στις οδηγίες τους.